Mat.

Testade den där grejen jag skrev om för ett tag sedan.
"Grejen" var vegetariska fiskpinnar av tofu. Blev inte riiiktigt så gott som jag hade hoppats, men det funkade ändå. Fy farao vad jag saknar fisk. Ååhhrrrr....

Min käre mor sov med mig inatt. Visste inte riktigt vad jag skulle tycka om det. Överlevde. Fast hon rörde sig inåt hela tiden, så till sist hade jag typ 5 centimeter att ligga på. Varför blir det alltid så när jag sover med folk?
December 08 säger jag bara. Jag, Carrokatt och Teodor i Teos soffa. Hade också ungefär 5-10 cm då. Sov med huvudet på Carros ändalykt då. Tror jag.
Eller så var ändalykten en annan gång. Ja, halleduttan.

På lördag blir det eventuellt landskrona med Magnus. Ser det som en chans att få ha fina skor.
Eh-he-he-he

Såg en dokumentär om Bonnie och Clyde på tvåan för någon timme sedan. Carro tipsade. Den var awesome.
Önskar jag levde på 30talet. Hade lätt varit kriminell då. Och haft en sjukt stilig man.
Men nu lever man i ett "modernt" samhälle. Känns inte riktigt okej.

Ska fortsätta städa nu. Och äta chokladägg. Eh-he-he-he-he.
Och försöka logga in på msn.

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKAMLÖS REKLAM! höhö :)

Ny tävling då du kan vinna en söt choklad cupcake ring!! Gå in här för mer info: http://sannieschutt.blogg.se/2010/april/-tavling-candied-poison.html



PEACE ❤

2010-04-20 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0