I'm a busy woman!

Drog till lund igår kväll, mötte Carro och gick till parken för att hitta en viss Teodor och en viss Henke.
Hittade vi dem? Icke.
Men det var nice ändå. Stötte på ett gäng 93or. Undrar om min bror gör sånt som de gjorde.
Hoppas inte.

Gick till bussen igen, JAG hittade en mobil, Carro tog den. Slyna.
Sjukt hemsk natt. That's all I have to say.

Idag har jag varit sjuk och på öppet hus på skurups folkhögskola. Där verkar chill faktiskt. Trevliga människor och sådär.
Åkte och handlade med mamma och tiggde till mig chips. Och en jäst. Ska baka mer bröd imorgon tror jag.

Tog en noskapin för en stund sedan, mot min dryga rethosta. Slutade i bröstsmärtor. Trodde först jag höll på att dö, men sen läste jag att det var en mindre vanlig biverkning. Verkligen jätteroligt.
Men kvarteret skatan och mitt täcke räddar min kväll.
Orkar seriöst inte kvarteret skatan, hahahaha! Kommer bli som en blandning av Kåte Gun, Per-Arne & Carita och typ.. Ulf.

- JAG SKA DÖDA DIG!!!
- Aa, kan du inte göra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0