If we don't make it, we'll fake it.

Jag gör som jag alltid har gjort. Jag ler och beter mig som om allt är frid och fröjd.
Det är så man måste göra. Det är så jag måste göra, måste låtsas, allting är fint.
Fint fint fint.

Ta det som en man, motgångar är till för att ignoreras. Skit är till för att ignoreras.
Jag är till för att ignoreras. "Men inte på det sättet". Det är mitt nya namn.
Det är så det är.

Menintepådetsättet Stråhed!

Fina jävla skittider säger jag bara. Do not ork.
Men som sagt; det är bara att bita ihop och se glad ut.



Jag snyftar tyst, jag får inte gråta,
det skulle dem aldrig förlåta.

Kommentarer
Postat av: CJ

:( Det löser sig, kvinna.

2010-04-09 @ 00:44:59
Postat av: Lixy

snygga piercingar :)

2010-04-12 @ 13:28:38
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0