Hemma.

Har varit hemma i lite mer än drygt en timme nu. Gillar det inte.
Vill försvinna från denna fula jävla jordyta. Åtminstone dra ifrån skåne. Men för det krävs pengar.
Och några såna har jag typ inte. Jippi-fucking-kayey.

Fredag: uppgraderad till förstaklass utan kostnad. Gratis te. Väl framme kränger vi bk-mat.
Hem till kusinen vid eneby torg. Sova.

Lördag: täby centrum. Apotek, köpa handsprit och bisolvon.
Stan. Möta charlie och norrlänningar. Dricka sprit och hålla käften.
Fryshuset. Ett smärre missöde, men det ordnade sig.
Agent bulldog, cocksparrer och gatans lag. Mycket fint.
Hem och sova.

Söndag: sova till tolv, äta frukost, smaka spännande bär av kusinens man Stefan.
Bäddade ihop och packade. Sa hej då. Hängde på max och åt awesome chokladmousse.
Dividerade om huruvida greenmålet var glutenfritt. Det var det inte.
Kom fram till att falafelmålet var. Köpte.
Åt på tåg. Snöt mig varannan minut.
Mindre kul.

Citat:


"Jag hatar dig, jag hatar folk" / Gatans lag- Jag hatar folk
"Korna måste vara djurens motsvarighet till skåningar" / Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0