Guten morgen.

Vart ute på morgonpromenad med Fritte för en stund sedan.
Låg maskar överallt, och såg även en snigel.

De som känner mig vet vilken otrolig fobi jag har mot dessa.. Kräldjur.

Jag minns när man var liten, och det var läger. Jag ville badly inte följa med, någonsin typ. Jag var livrädd för dessa skogsvarelser som låg i mängder överallt, i klumpar. Hur jag krökte tårna och höll tillbaka hemliga kväljningar.
En gång så gömde jag mig när vi skulle ut på den obligatoriska rundvisningen första dagen. Straffet var att diska de andra barnens saft-glas, vilket jag gladeligen gjorde.

Men lik förbannat skickade mina föräldrar ut mig, vägrandes med att skriva under den där jävla slippa-läger-lappen alla föräldrar kunde välja skriva på för att skona sina barn.
Men icke.

Nog talat om det! Nu ska jag fixa frulle och sen duscha.
Har ett par grejer att fixa innan vi hoppar på tåget mot hufvudstaden!

Fred ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0