Gårdagen.

Skulle på möte två. Framme får jag höra att vi tar mötet under gruppmötet istället, som började tre.
Happ. Där satt jag ensam på trappan vid kanalen, jippi.
Fick mötet avklarat, drog ner till passpolisen och fixade nytt id, ska hämtas nästa vecka någon gång.
Gick till värnhem, köpte en snickersglass och tsatsiki till maten.
Kommer hem, lagar veggiekebab med curlyfries och tsatsiki och njuter.

Idag har jag mest haft panik och ångest hela dagen. Woho! Inledde dagen med att diska upp och slänga matrester.
Har fixat klart ett brev. I augusti påbörjar jag mina studier igen.
Vill bara få dessa två åren avklarade så jag kan dra härifrån.
Ska fixa gymnasiekompetens, sedan ska jag kämpa som ett djur så jag kan flytta upp till huvudstaden, där jag sedan ska plugga vidare till något inom vården eller lärare. Får se, har inte bestämt mig än.
Jobb och boende först.

Vill ut och röka. Så jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0