Fortfarande förkyld.

Indeed. Skiten vägrar ge med sig. Oerhört roligt!
Eh.

Drömde att jag åt kött inatt, ovetandes. Sen när jag fick veta att det var kött i maten, så fortsatte jag, gråtandes.
Haha! Carro borde vara stolt, drömmer mardrömmar om att äta kött.

Idag fyller min bror 31 år. Då ska han få present, en av mig och en av hela familjen.
Sjuuukt spännande! Han får dollar av "alla" (mamma), och en cockney rejects-tröja av mig.
Amerikanska pengar ser rätt coola ut. Hade inte bangat att vara hans pappas dotter. Då hade jag också fått åka till new york om ett par månader.
Men nu är det så att vi inte har samma pappa. Men det är chill ändå.

Kollar på mtv. Det suger ganska hårt. Jävla skitmusik som spelas. Fast Rihannas "rude boy" sätter sig på hjärnan. Inte okej! Sjukt snuskig låt dessutom.
Men det går seriöst inget bra på tv just nu. Dagens i-landsproblem. Vad ska jag då göra?!
Stiga upp? Nööööj.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0