Ett litet kalas.

Min bror fyller som bekant år idag (i 5 minuter till för att vara exakt), och det har vi firat med familjen genom att äta på puben Vagabond här i malmö. Mycket smaskigt, blev qournfilé för min del och någon annat för de andra.
Hemma igen äter vi glasstårta och Jimmy öppnar min present med Cockney-tröjan som han blir glad för. Älskar känslan av att göra andra glada.

Utöver det har jag typ bara glott på tv och läst. Har strax läst ut Pojken som kallades det.
I know, det tog bara x antal år efter den släpptes. Men ändå. Helt sjukt vad människor kan göra mot andra människor, mot barn. Mot sina egna barn.
Tyranni överhuvudtaget. Herrejestanes, blir mörkrädd och ännu mer cynisk.

Nu har jag bara en tanke i huvudet: VARFÖR visar de south park på tv när jag måste bajsa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0