Det här med att vakna.

Jag är rätt kass på att stiga upp när jag vaknar. Vanligtvis så vaknar jag runt 7-8 varje morgon, ofta pga skrik och busig hund. Och jag brukar vara pigg!
MEN, sen somnar jag om ändå! Och vaknar mellan 11-13. Och är astrött och måste springa ut med Fritte, så han får kissa och grejer.
Just nu ligger han dock och sussar på divanen på soffan.

Var sjukt arg igår. Och nedstämd. Jag klarar inte av människor, de bevisar gång på gång hur lite jag är värd.
En såndär som saknar mening.

Men det värsta var nog att jag insåg att jag inte har någon att vända mig till.

Så nu skakar vi av oss all skit och fortsätter le och fortsätter se glada ut. Och duschar och städar och gör allt annat som jag förväntas göra och vara.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0