Bildååååår!

Hittade en halvgammal bild i Mikaelas blogg, när jag hade snaggat huvudet. Jag saknar nästan det lite.
(Få inga idéer nu. Du vet vem du är. Carolina.)

Tänkte slänga in några skobilder också. De som känner mig vet att mina skor är typ, mina barn.
Hahahahahaha.











Heh. Jag som aldrig skulle äga buffaloskor. Men skitsamma, helt plötsligt var man 175 cm lång ju! Höhöhö.
Första bilden är från början av 08, när jag skulle låta "mitt egna" hår växa ut.
Den blå drickan är alkoläsk med smak av blåbär, och den var BLÅ! Fast det fick man inte till riktigt på bild.
Bilden på mig och Carrokatt är från parken i fredags, höhöhöhö.
Sen en ego-bild. Bara för att jag kan.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0