Ace Ventura Jr. och valborg.

Upptäckte att vi hade en Ventura-film på lager, så visade det sig vara en ny grej, med hans SON?
Fett coolt ändå. En tjock 12åring som ska föreställa Ace Ventura Jr.

Var jag än tittar, så spottar valborg mig i huvudet. Valborg var tråkigt när jag var liten, och det är tamigfan inte roligare nu. Det är en eld? WOW liksom. Kontrollerad skogsbrand.
Dessutom, med 0 riksdaler på kontot kommer man inte långt. Kunde haft pengar. Men det har jag inte.
Ska aldrig låna ut pengar till någon igen, inte ens mina bröder betalar tillbaka liksom.
Jimmy har varit skyldig mig pengar för en jacka sedan innan typ.. Ja, länge helt enkelt.

Nope. Ska sitta här med (vad som verkar vara min enda vän) tvn. Och städa. Och fritera curly fries och bli ännu fetare. Har några lådor med skit jag måste rensa. Typ, papper, fotografier och sånt.
De enda bilderna jag kan komma på på rak arm att jag ska behålla är fotografiet på mormor, samt bilderna på syskonen Nollåtta, dvs mina kusinbarn i stockholm.

Äh. Vem behöver sällskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0