Shoppingrunda och promenad

Igår gick jag en sväng på stan med min kära vän Mikaela.
Köpte teatersmink och typ.. Rea-prylar på glitter.
"Fan vad spännande tänker ni nu!"
Eller inte. Men det är okej, jag tänker visa upp min artistiskt suddiga mobilbilder ändå!
Åtminstone en. Som blev.. Hyfsad. Höhö!

Idag har den största händelsen varit långpromenix med Fritte, min downie-vove som är lite.. Slö. Kanske man kan säga. Att ta fina stövlarna till det var HUGE MISTAKE. De är allmänt smutsiga nertill nu.
Men det finns säkert någon som tycker det är jättesnyggt, vad vet jag?


Snygga kuvertväskan!
Hittade en sjukt snygg kuvertväska i grå lack på glitter! Lovely.


Nej, nu har jag inte riktigt tid för er längre! Måste ringa angående en beställning, samt ringa en vän. Det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0