Thank you and good night!

Sista inlägget för ikväll nu då.
Kände bara lite sådär att jag ville dela med mig av mina emmaus-fynd från tidigare idag.

  • "Det här är inte en bok" av Linda Skugge. Har börjat gilla henne mer och mer, har inte den blekaste aning om varför! Men jag vet inte. Har förvisso inte läst ut "Men mest av allt vill jag hångla med nån" än, men ändå. Hon var ju sjukt miserabel! (Varför gillar jag miserabla människor? Kanske för att jag känner någon slags samhörighet, haha! Jag och Carro har ju trots allt miserabla klubben). Har även "Akta er killar här kommer gud och hon är jävligt förbannad". Måste rappa på med läsningen lite känner, har tusentalsböcker som jag har och vill läsa. Hrm.
  • Kalle och chokladfabriken. Originalet! Den gamla med Gene Wilder, ni vet? Fast, hur många känner till den, seriöst? Typ, jag och min gamla klass från lågstadiet, då vi såg den en gång. Jag gillade den. Gillar den nya också, men den här är liksom.. Retro as hell! Hoppas den funkar nu bara.
  • 2 halsband, ett som jag tvivlar på om jag verkligen gillar det eller om det bara var ett impulsköp och ett som jag är tokkär i. Lite kortare kedja och med en stooor fjäril i något bronsliknande material. Mycket fint!
  • Samt 6 stycken lp's. Lp's är sjukt underskattade, underbart ljud, inte så sterilt liksom. Det blev i alla fall Beethoven, Billy Idol, Kajsa Grytt & Malena Jönsson (denna är jag sjukt nyfiken på!), Eurythmics, Taco (Putin' on the ritz! Frikkin' awesome!!) och Fred Åkerström.
Jag är helnöjd med detta! Bordet från ikea kostade dessutom bara 49 kronor och soptunnan 19. Mycket fin dag. Måste skaffa en lp-spelare känner jag. Det vore ganska awesome att ha en egen sådan, och inte behöva låna mammas i tid och otid. Hennes funkar liksom inte ens.

Nä, får ta och bli stenrik nu snart!

Natt i hatten!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej hej. tack för tipset =)



ja Emmaus har jag också fyndat på, kläder då. Jag läser inte böcker, har inget tålamod till det hihi.



Kram kram

2009-11-18 @ 06:27:53
URL: http://www.improveme.se/skenetbedrar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0