Studentkorridor med avslutande final

Hur har helgen varit undrar man?
Min helg har inkluderat vodka redbull, utesluten hbg-resa och accepterat inbrott.

Fredag: drar till Prins Bernard med min kära barndomskompis Martina och "utflyktar" utanför i 9½ timme. Är man kvinna så är man, gratis skor och goodiebag är inte illa pinkat!
Om ni inte har listat ut det redan, så menar jag Nelly High Heel Shoeparty såklart. Det var helt okej, trevliga människor och en del finfina dojor! 2 gratisdrinkar tackar man inte nej till heller, de var nomnom.

På bussen hem efteråt satt där en spännande man/pojke, hade hade hatt, rock och hela köret. Eller, typ hela köret. Om du ser detta, spexiga man, skriv till mig! Haha!

Lördag: lyckas på något sätt "vinna" eller hur man ska uttrycka det 2 vip-biljetter till en ny klubb i hbg. Detta känns sjukt party tills jag och Granne inser att sista tåget hem från hbg går 00.27. Mindre party.
Så det fick bli lite utav tack, men nej tack. Hoppas hon och hennes vän hade det askalas i alla fall!

Drog till lund på "beachparty" i en studentkorridor, blev ditbjuden av en gammal klasskamrat. Nostalgihelg det här, 2 dagisvänner, fast från olika dagis, höhö!
Det är väl helt okej, tills alla går och lägger sig!
Ibbe och Granne bestämmer sig för att dra hem, men lämnar en flaska vodka redbull åt mig. Awesome!
Drar hem till min vän Erik som bor precis i närheten av studentkorridoren och går helt ogenerat in bara. (Han sa att jag skulle göra så, så det så!)

Kryper ner i el sängo och sover. Typ. Vi kan låta resten förbli hemligt.

Dock är Erik typ, sjuk. Har han svinis och smittar mig, så blir jag arg på riktigt! Pallar inte, särskilt inte när jag dissar vaccinet.

Anyway. Det får räcka för nu tycker jag.

Hörs nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0