"Spexig rubrik"

God morgon!
Har förvisso varit uppe ett tag nu, men ändå.
Har både hunnit baka och koka frukostägg. Mamma är påväg ut med Fritte och jag förundras över hur jag en gång såg ut. Inte okej, haha!

Dagens planer går ut på lundresa, eventuellt köpa ansiktsrengöring och nya jeansleggings. Hem till Johannes med kladdkaka och mysa och se film. Antar jag, haha.
Måste dock hem ikväll, mitt tåg går ffs 8.14 imorgon bitti. Överväger seriöst att dygna. Ska docka duscha ikväll. Så slipper man det imorgon liksom.
Borde nog börja packa. Överväger att be Carro skriva en av sina fina packlistor till mig.
Så det så.

Nu; äta frukost och göra sig iordning!




HAHA! Webcambild från början på gymnasiet.


Mörk och svår, 14 år! Haha!


Konfirmationsläger. Väldigt charmigt. Fick min första dreadlock, haha! Det lägret var sjukt spexigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0