Nelly High Heel shoeparty

Har bestämt mig för att lägga upp bilderna. Som ni ser, så försvann fräschheten ungefär i takt med att solen gick ner. (Alltså väldigt fort.)


Såhär snygg var jag till en början


El båto!


Som till synes, så var vi först.


Ja, alltså.. Charmen är inte alltid på topp om man härstammar från min familj.


As said. Vi fikade brödpinnar och höll andan uppe!


Och Martina drack soppa. Ändå god!


Ungefär, femtielva lager kläder hade hon på sig.


Mössa bör man, annars dör man!


Ååååhr, varm choklad... Pure awesomeness!


Det började dra ihop sig.


Ehm, ja, alltså.. Nej!


El stuffo som Johan var vänlig nog att komma och hämta åt oss.


Alltså, haha! Närbilder är INTE min grej!



Tog mig friheten att print screena sixgirls blogginlägg. HAHA, alltså, charmen är inte på topp, nej!



However, vi fick våra skor, varsin goodiebag och 2 gratisdrinkar vardera. Inte helt misslyckat alltså!

Nu ska jag se vänner på danska tvåan, smörja in mitt ben och sedan sova.

Natt i hatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0