Nattblogg

Jag som tänkte upptadera jättemycket "idag". Igår, rättare sagt.
Men, ja. Shit happends så att säga.

Varför är jag vaken?
JO, det ska jag be om att få tala om! Jag ska vara på folkuniversitetet här i malmö klockan 9, och eftersom jag inte lyckats bli så sömnig förrän typ, nu. Inte nice.
Grejen jag ska på lär dessutom ta 2 timmar enligt kvinnan som ringde mig. YEY!!!

Fast å andra sidan så kommer Mikaela, Oskar och Johannes hit idag! Fett med trevligt! Med lite tur, så ska Mikaela hjälpa mig att montera ner ett av mina åbäken, garderoben. Woho!

Däremot, så har jag och Carro kommit på att vi är sjukt badass. Eller, hardcore. Samma sak. Vi är sjukt coola helt enkelt. Förklaring finns här. Ja, jag är ganska äcklig, vilket ni kommer märka längre in i bloggen.
Ni skulle bara veta så spännande äventyr vi har. Åtminstone när vi har pengar.

Och på tal om äventyr, på fredag bär det ju av mot Stockholm och Norrtälje! Det ska bli så jäkla roligt!
Träffa Ludwig som jag inte träffat sedan 8an eller 9an och träffa Jumjum som jag inte träffat sedan... Ja, i somras. På rockweekend, haha!
Och kanske även träffa nya bekantskaper. Vi får se vad ödet have in store så att säga.

Är det någon som har bra förslag på film? Känns som jag har sett typ, allt redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0