"Mitt liv i bilder"

Woho, Mikaela skickade bilderna från igår! Enjoy.



Mikaela på bussen till malmö. Innan jag träffade henne, jag var redan här ju.
Hon hade sina fina svarta linser.



Tn, också bussen till malmö.



Still Tn, still bussen.



Woo, @ the partaj! Granne och Malin, som ska sticka en kattmössa till mig!



Sofie (?) och Magnus. Sofie hade en mycket fin dermal anchor som tyvärr inte syns på bilden.



Martina! Samma Martina som var med på Nelly-partyt. Vi körde hårt på linser idag!



Malin och hennes vän.. Sebastian?



Granne igen! Det blev så charmiga bilder på honom så det finns inte.



Jag: "titta nu så att man ser dina linser på bilden!". Eller något sånt.



HAHA! En mindre charmig bild på mig. Mina ögonbryn verkar leva sitt egna liv och JA, det var skitvarmt!



En ännu mindre charmig bild, haha!



Granne, Malin och Sebastian.



Malin says; "JAG KAN HJÄLPA HONOM POSA!!!"



En brutalful bild på mig, men de andra är söta. Det är en såndär mössa Malin ska sticka!



Sen bara försvann typ, nästan alla ett tag och min huvudvärk höll på att eskalera.



Tn som fotograferar Martina samtidigt som Mikaela fotograferar Tn och Martina.



Sen bestämde sig Mikaela för att inta soffan. Det var nice, jag fick ha mina ben på henne.



Tn och Martina.



Sista bilden. Sofie, Grannes bror och Magnus.

Kommentarer
Postat av: olatidman

haha härliga bilder:)

2009-11-23 @ 01:15:51
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0