Ikea

God morgon!

Haha, lite sent kanske. Har varit uppe ett tag men inte inne på datorn.
Såg Shaun of the dead, som jag skrev. Underbar film, haha! Somnade lite efter 5, vaknade, somnade om och vaknade 11. Gick ut med Fritte, åt frukost och tog in post. Har fått en avi, men jag har ingen aning om vad det är jag ska hämta ut. Lär vi märka sen.

Planerna nu ser ut som så, att jag ska sminka mig, gå ut med Fritte igen och träffa Jessica. Vi tänkte dra till ikea och köpa ako-kolor, de kostar typ, 5 kr? Så jävla goda!
Med lite tur så följer hon även  med mig till posten och hämtar ut det okända brevet. Hihi.


För övrigt ligger Fritte och halvsover bredvid mig i mig säng just nu. Han är så fin! Helt så mjuk och fin och snäll.
Som Lina sa; "jag skulle kunna äta upp honom!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0