Gratisskorna har kommit!

Woho, hämtade ut mina välförtjänta gratisskor från Nelly idag. Dock så har de alldeles förliten platå, så att gå i de offentligt blir det inte tal om på ett bra tag.
Däremot har jag hittat ett par sjukt fina i en affär i sthlm, får springa ett ärende och fixa de när jag åker dit. Mycket fint.

Har övningskört idag! För första gången på jag vet inte hur länge. Det gick bra faktiskt, även om jag har svårt att få grepp om frikopplingen och gasen när man startar upp. Men sen går det lite bättre faktiskt.
Kändes bättre idag också än vad det har gjort de andra gångerna jag kört, både hemma och i skolan.
(Gick på cybergymnasiet i malmö, gratis körlektioner osv)

Jag SKA ha körkort! SKA!!! Inget snack om saken! Haha!

Imorgon händer en mycket trevlig grej. Ni får läsa om det då.
Sneaky sneaky!


Skorna från Nelly High Heel Shoeparty, Angel heter dessa. Liiiite väl spetsiga tår, men överkomligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0