Friday night, saturday morning

Ikväll förpestar The Specials mina öron. Borde vara fler som låter detta band tränga sig in i hörselgångarna faktiskt!

Berättade jag någonsin att jag tappade mina p-piller i lund i helgen förresten? Helt sjukt! Fick kolla upp ungefär var jag var och börja mitt i en ny karta. Sjukt jobbigt. Det innebär att jag måste till gynekologen en månad tidigare än nödvändigt, do not like!

Går och väntar på mina skor från nelly. Tycker de kan komma typ, nu bums!
Har varit en vända på posten idag i alla fall. Postat skor och klänning och hämtat ut ett inloggningskort. Fett coolt med internetbank och grejer. Synd att kontot inte typ, svämmar över av pengar bara. Lyckan vore gjord då.
Ja, jag tycker att en del lycka sitter i pengar, faktiskt! Inte så att jag älskar pengar, men att verkligen allting kostar. Man blir för tusan ruinerad bara av att åka in till stan ju? Kul. Ska lätt bli rik i mitt nästa liv.



Nu till något helt annat! Halloweenbilderna som jag lovade! (Tror jag lovade de i alla fall. Minnet är ungefär som en senil guldfisks.)


Det började ungefär såhär; vi tänkte att man kanske blev storbloggare såhär, haha!


Gör jag rätt? Eller? Nej? Äh.


Det är nog inte riktigt min grej att vara en såndär idealtjej ändå.


Trots att det mer eller mindre lyser igenom, så var det creepy att se Mikaelas isblå ögon bli kolsvarta.


Sneaky rökpaus i litet fönster.


Halloweenfest! Jag och terroristen Markus.


Le people!


Lite mer folk! Jessica var mörk och svår, lovely! Hahaha!


När jag tittade bort så togs S&K-korten fram.


Hanna skulle vara Kiera Knightley om jag minns rätt.


Den här bilden har jag för mig att vi skrattade gott åt! Eller?


Jag var mentalpatient. Faktiskt.


Juul var jultomte. (Ja, han heter Juul.)


Nikki var pirat.


Slänger upp Carros bilder också. Sen får det vara nog!


Mörk och svår, 14 år! Ehehehehehe.


Carro vad min doktor, också kallad Dr. Mengele. Sjukt lurigt!


Avslutar med en bild på mig! Finns inga fler bilder sen iofs.

Gräsligt o-charmiga bilder! Men vet ni vad? Det är ingen som bryr sig.
Dessutom ljög jag i början av inlägget, Thåström vann över The Specials.

Nu ska jag.. Antaligen inte göra ett dugg!
Jo, jag ska dygna. För det bär av mot arbetsförnedringen imorgon!


Kommentarer
Postat av: olatidman

haha sköna bilder

2009-11-12 @ 00:27:12
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0