En mutantmöbel mindre

Halloj!

Blev en dålig uppdatering igår. Kan bero på att efter unversitet, så följde Mikaela med hem och hjälpte mig att montera ner garderoben i mitt rum. Den är gigantisk! Och det är INTE mitt rum om man säger så. Heh.
Efter hon åkt hem så somnade jag som en gris och vaknade vid.. 11-12 idag tror jag. Minns inte.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Tvättat örat med koksalt och typ.. Ätit för mycket skit. Inte nice. Upptäckte även att mina jeansleggings har börjat gå sönder (mellan låren ofc, var annars? Vad är grejen med jeans?), så det får bli en tripp till lindex för nya. Äckligt bekväma, no way att jag ger upp de! Haha!

Ska se vad vi har i frysen att äta. Borde äta middag nu typ. Pallar inte knäckebrödsmiddag idag igen.

Kommentarer
Postat av: spiki

man kan ju köra på nåt tufft höftskynke!

2009-11-26 @ 20:43:46
Postat av: Jåi

Var kom höftskynket in i bilden..?

2009-11-27 @ 00:24:44
URL: http://knallspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0