Brev från region skåne

Jag har fått brev om vaccination! Gratis eller ej, tror inte jag tänker tacka ja till erbjudandet. Jag tror lite att allting är humbug, vaccinet kan vara minst lika farligt som sjukdomen. Tänker inte riskera att få nervskador eller annat trams, bara för att utsätta mig för en nål som jag dessuom hatar. Nålar är vidriga.
(Ja, jag inser ironin i att jag är piercad, men till mitt försvar är jag lika rädd varje gång jag piercar mig. Fast det roliga är att jag är mer rädd för att pierca mig än tatuera mig).
Fast det var inte bodymod det handlade om nu. Det handlar om viljan att spruta in något helt okänt i kroppen.

Vem fan vill göra det? Jag kan inte förstå det. Hur många vaccinerade sig under fågelinfluensan? Typ, ingen. Hela situationen har blivit så jävla förstorad så det är rent ut sagt löjligt! Jag blir så förbannat arg på alla de människor som springer runt likt hela havet stormar av panik för att bli smittade. SKÖT OM ER ORDENTLIGT ISTÄLLET!
Herregud. Vanliga influensan är farligare, men ingen panikar sönder varje vinter för det. Fler har dött i vanlig influensa ju. I alla fall av vad jag har hört.

Säger bara; fuck you region skåne! Mig får ni inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0