And when the weekends here I to exercise my right to get paralytic and fight

Eller, inte riktigt kanske.
Hur var er helg?

Min helg började med något som kan liknas vid fest i fredags. Min vän Lina drog med mig till södervärn, där vi skulle möta hennes vänner, samt en brud från vellinge.
Den här bruden visade sig vara mitt glädjeämne för ett tag framöver. Känner vansinnigt elak dock, då skämtet är på hennes bekostnad. Klassisk "fjortis" på 18 år, vars röst påminde skarpt om frisörskan från Mia och Klara.
Jag skojar inte om jag säger att hennes åsikter dessutom var skrattretande löjliga.

Hon menade fullt allvar när hon kläckte ur sig saker som att hon inte hade bangat en man på 50+, såvida han hade pengar och, jag citerar, "gärna hjärtfel".
Tror inte hon förstod att jag drev med henne när jag frågade om hon trodde att hon var Anna Nicole Smith.
För övrigt var det en fin kväll med mycket gratis grogg och prat. Helt underbart.

Bussresan hem var också helt okej. Lite lång kanske. Men ändå okej.
Blev irriterade på blondie igen dock, hon uttryckte en hel del rasistiska åsikter. Klarar inte av sådana människor.

Lördagen var väl.. Mindre lyckad. Inte helt misslyckad, men långt ifrån lika rolig som fredagen.

Det var fest hos Granne, och vi var några stycken som var där. Drack lite, pratade lite och det vanliga. Några rökte på, undrar om det inte var där allting gick ner för mig.
(Jag VET att en spliff inte är värre än en drink, men ja.. Jag har mina anledningar helt enkelt.)

Minns inte när klockan var när vi gick. Skulle egentligen med ner till östervärn och käka lite, men bussen gick om 40 minuter, och jag orkade verkligen inte gå. Mitt huvud gjorde så vansinnigt ont, och hade gjort x antal timmar. Så jag gick hem igen (bor typ, bredvid bussen, haha!) och gjorde mig några smörgåsar som jag gluffsade i mig och lite vatten. Sen somnade jag som en gris.
Vaknde lite av och till, men sedan vaknade jag ordentligt lite innan två. HELT SJUKT! Jag brukar vakna senast 12!
Herregud. Inte okej.

Hade bisarra drömmar också, men det behöver vi inte gå in på.



Utdrag ur rykande färsk msn-konversation med en vän named Max:

Max säger:
  • ye
  • woohoo
  • va skulle du göra nu sa du?
vä säger:
  • Venne
  • Jagbloggar
Max säger:
  • ajuste
  • heftigt
  • va bloggar du om?
  • hur snygg du är?
vä säger:
  • HAHAHA
  • Ja
Max säger:
  • tänkte det ja..
  • mmhm
  • brukar va sånt


Jag misstänker att Max har lite tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0