You don't know what love is (you just do as you're told)

Just as a child of ten might act, but you're far too old

White Stripes. Det är fina grejer. Fortfarande inte ett ljud från en viss person. Jag orkar inte det här just nu.
Det löser sig väl. Förhoppningsvis.

Åkte till folkis, för jag hade fått mail om att infinna mig där klockan 11. Kommer dit, väntar i fruktansvärd obekvämhet bland främlingar på en coach som inte dyker upp.
När hon väl gör det, så visar det sig att jag tydligen inte skulle vara där ändå. Jaha. Fint!
Drar ner till ams, kaos, får min jävla lapp underskriven av en man som påminner om dator-kvinnan från little britain. Alltså, jag skojar inte. Bara väntade på ett "computer says no". Herregud, jätteläskig man det där.



Och little britain-kvinnan:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0