Sådär på morgonkvisten

Klockan är snart 9, vilket innebär att jag har varit vaken i nästan två timmar. Försöker ringa runt och väcka någon kompis så jag (förhoppningsvis) slipper åka in till stan ensam.
Jakten på en klänning fortsätter, haha!

Tog förstan med lilla Fritte idag, och han älskade det! Fattar inte. Han går från morgontrött, till pigg, till ännu mer morgontrött! Jag går bara från morgontrött till trött. Typ.
Jimmy är nämligen hos tandläkaren (MOWHAHA, fucker!), mamma och pappa jobbar och Joakim.. Ja, han lär ju sova minst 3-4 timmar till. Minst.
Sist han gick upp "tidigt" var typ i måndags eller något, när han steg upp vid 11 kanske. Helt jävla otroligt.
Och ändå missar han nästan sin jävla synundersökning, haha.

NÄ! Nu ska jag fixa frulle (jävla Carro som sätter ord i hjärnan på en..) och fortsätta telefonterra mina vänner!
NÅGON måste ju känna peppen med att stiga upp tidigt och hjälpa mig hitta en klänning?


Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0