Reds. anm.

HAHA, vadå "ingen hår"? Herregud. Ibland är det svårt att tro att jag hade mvg i svenska i högstadiet.
Gymnasiet ska vi inte prata om. Slynläraren hatade mig.

Men äsch. Om jag kommer in på journalistiklinje efter folkuniversitet med uppläsning av betyg, så kanske jag får tillbaka mina älskade språkkunskaper.
Jag älskade (och älskar) att skriva. Sen började jag som sagt i gymnasiet, höhö.

Min säng är fin och o-hårig och ren! Ska fan inte låta Fritte sova hos mig mer, han bara hårar ner, haha! Fast det kan jag inte. Jag älskar att sova med det lurviga lilla monstret.

Nu har jag damma, dammsuga och moppa kvar! Såhär hurtig har jag inte varit på år och dag!
Eller, ja. Något åt det hållet.

Kommentarer
Postat av: Piinky♥

härligt att höra =)

2009-12-25 @ 18:53:55
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Sex som det ska vara

Följ bloggen där sex får vara lustfyllt och helt utan skam – TripleSex! En blogg för alla, oavsett läggning, civilstatus eller sexuella preferenser. Vill du ha kvalité i det du läser? Titta in ;)

2009-12-25 @ 19:17:26
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0