Pucko.

En jävla nackskott är vad vissa skulle ha.


Såhär såg jag ut i oktober förra året. Råkar tycka att jag var skitsnygg på bilden, så fuck you era jävla pretton som kallar det för "grisring". Det är tjurar som har såna ringar, synd va.




Avslutar med lite nostalgi. Såhär såg älskade favoritkillen ut när vi fick honom.

Alltså, jag blir seriöst sentimental. Han är så jävla fin! Kolla så liten han var liksom, på den tiden kom han knappt in eller ur sin egen säng, för hans ben var för korta. Älskade, älskade favoritkille.
Alla andra män kan gå på krogen med sig.

Kommentarer
Postat av: ida somfan.

tycker att septum är sjuuukt snyggt, fast gud vad många piercingar du hade/har. Lite för många kanske, men du passade ändå i det! Kooooolt.

2009-12-01 @ 03:09:15
URL: http://idasomfan.blogg.se/
Postat av: Jåi

Haha, tack! Jag har dock inte 3 i läppen längre. "Bara" 2, haha! Fast den i sidan är en till och från, jag ändrar mig alltid gällande sånt. Däremot ska jag ha i kinderna någon gång när jag har råd och vågar. ;D

2009-12-01 @ 16:26:20
URL: http://knallspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0