Mat+glass

Maten står på spisen och efteråt ska jag äta glass. Igen. Ja, faktiskt.
Tycker att jag får det som tröst för den tråkiga städningen och skitvädret. Kallt!
Merde.

Hur ser veckans planer ut då? Hm.

Måndag: hämtade ut skor på posten, surade och tjurade och hatade. Höhö. Åt glass.
Tisdag: fått en till paketavi, väntar med att hämta ut eftersom jag väntar en till, haha! Herregud. Städar på och önskade att jag hade mer plats, typ, en walk in-closet eller något. Ska äta mer glass, så det så.
Onsdag: folkis klockan tre och träffa min handledare för första gången. Mycket spännande. Även fortsätta städa vidare och bädda rent och liknande.
Torsdag: folkis klockan 11 för gruppmöte. Antagligen städa ännu mer, det är ett evighetsprojekt om man heter Johanna.
Fredag: absolut ingen aning. Helgen är ett mysterium känner jag.

Men på måndag, då blir det Göteborg igen med Jessica! Alice Cooper, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0