Julklappstrams och Brüno

Nej! Nu måste jag göra något produktivt känner jag. Är sjukligt irriterad och tror det beror på tristess och annat skit.
Äsch.

Tror jag ska fortsätta slå in och planera julklappar, samt se Brüno. Tydligen så har vi den enligt pappa. Minsann!
Borde även fortsätta städa känner jag. Såg en mentos under min säng för att tag sedan. Och jag minns seriöst inte när jag åt mentos. Det är fan illa.
Men är man äcklig så är man. Det är min image säger vi.

Har sparat Carros recept på currygryta. Nu måste jag bara övertyga mina föräldrar att man inte alls måste ha kyckling i för "tuggmotstånd". Broccolin räcker faktiskt. Men nöööj, man måste visst ha kött i allt enligt de. Då får de inte smaka heller, så det så.

Anyway! Hörs mer sen intranätet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0