Juldagen

Jaha, då firar alla jenkarna jul nu då, medans vi gråbleka svenskar svullar rester, eller?

Jag har insett att jag nog ska byta klänningen jag fick i julklapp. Har helt enkelt inte rätt kropp för en så pass tight klänning, haha! Men jag har 3 andra klänningar in mind, så det löser sig nog. Höhö.

Räknade ihop mina pengar jag fick igår. Asmycket! 1300! Plus 400 på presentkort, awesome!
Och parfymen är gudomlig. Ska lätt spara den till nyår. Överväger dessutom att ha peruk, har ingen hår för farao, höhö!

Det är drama at Carros place. Haha, herregud. Vet inte om jag får gå in på detaljer här, men ja. Alltid lika spännande att höra vad som försiggår hemma hos den bruden alltså. Madre de Carros födelsedag förra året säger jag bara!

Har även testkört min elgitarr jag köpte för ett par månader sen, haha! Den var awesome. Även om det är en s.k billighetsgitarr. Jag skiter inte ut pengar liksom.

Und nu: fortsätta damma (har dammat där råttburen står, samt städat den. Buren alltså), bädda rent sängen, dammsuga och moppa. Känner mig jätteduktig som äntligen har tagit tag i det.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: hon har en syster! 95a

2009-12-25 @ 18:22:10
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Piinky♥

härlig blogg du har =) Allt bra?



Kram

2009-12-25 @ 18:30:43
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0