Hurtig_chaij_89

Har varit duktig idag.
Folkis klockan 10 och pratat med syv där. Hon visade en massa folkhögskolor.
Efter det åkte jag ut på svågertorp med pappa, och på rusta blev det några fina köp.
Jane Hellen, shampoo, balsam och hårinpackning; någon ska lukta gott!

Köpte även 2 champagneglas för 5 kr stycket samt 2 filmer.
När lammen tystnar och död snö.
Död snö är underbar! Norska är.. Ja, jag vet inte. Jag dömer ingen, höhö.

Klockan 16 ska jag och min pappa och mina bröder på synundersökning för körkortstillståndets skull. Fett drygt. Överväger att släpa med mig de in på h&m. He-he-he!

Ska fortsätta läsa på om skurups folkhögskola nu!

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0