Göteborg+idol?

Det får bli lite kortfattat.

Vi drog till gbg med tåg och tog en svängdom inne på nordstan. Trängre än vanligt med kändiskåta, idoltokiga människor. Läskigt.
Efter det så ville Mikaela till shock, och vi stod som 2 frågetecken tills vi insåg att vi mer eller mindre stod precis utanför. Smarta cheijer!

Springer runt lite och tittar, och det slutar med att Mikaela köper skitsnygga skor, kattöron och en rosa rosett, och jag köper en gubbkeps á la leopard. Vi köpte även öronproppar, men mina står inte med på kvittot.
Väljer att tro att jag fick de gratis.

Sedan blev det systemet, mcdonalds och spårvagn till scandinavium. Drack lite utanför och bytte skor. Mehe.
Efter all stress och press för att få sin jävla gratisbiljett, kissa och hänga in saker i garderoben så sätter vi oss. Folk skriker och vi håller för öronen och driver mest med alla 12åringar som skriker "CALLE!!" eller "ERIK!!!". Helt bisarrt.

Köper 2 glas vin, varav det ena glaset blev lagom utspillt över min hand pga en jävla idiot som stöter till mig sjukt hårt. Herregud, kan folk inte bete sig?
Har numera även asont i fötterna efter 16 centimeters jävla klackar, haha!

Efter skiten (Tove fick åka hem) så gick vi till centralen, inte en endaste liten person att fråga om tåg osv. Går inget tåg förrän vid 6 fick vi reda på till sist.
Det får bli buss.

Går och äter, går tillbaka, tar bussen hem (gratis, ehehehe! God jul underbara swebus-chaffis!!!), tar bussen hem och somnar. Finemang.


Mikaela on le train.


Trött Mikaela på "donken".


HAHAHA! Mycket charmig bild. Nej, jag har inte glugg.


Scandinavium. Heh.


Charmiga cheijerna. Helt sjukt så varm jag var.


Man ser inte det, men där står Calle. Han är en fin man måste jag säga. Hihi.


Mm, inte världens bästa kamera. Men ändå. Det där är Westlifes ben. Hehe. Bara 10 år försent.


SÅHÄR snygg kan man vara när man kommer hem 7 på morgonen.

Lägger upp Mikaelas bilder senare kanske. Om jag får för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0