God morgon eller något

Halloj!

Idag har jag hunnit äta frukost, göra mig iordning, sminka mig, fixa håret, gå ut med hunden och lite annat smått och gott. Jag borde få tiden tre varje gång jag ska iväg. Helt perfekt.

Runt halv två åker jag nog dock. Måste in till stan lite tidigare och möta Oscar och ge honom hans ryggsäck som jag lånade till siesta förra året. En sån där gigantisk, ni vet?
Har ju en egen nu. Från ullared, haha! Men jag älskar den, den är perfekt om man ska på festival exempelvis.
Eller tälta. Och annat trevligt.

Jag tänkte ge Carro raggsockar i julklapp, men efter jag läste att hennes mamma håller på att sticka sådana åt henne, så är jag tveksam. Man kan förvisso ha fler än ett par, men ändå. Kul att ge henne köpta strumpor när hon får hemmastickade, haha!
Får se vad jag ger henne. Har så många idéer!

Halv fem ska jag möta Gabriella utanför h&m på gustav. Hon ska prova/köpa en Grynet-tröja av mig. Frågan är bara vad jag ska göra tills dess. Det känns inte helt lönt att åka hem. Men ett handledar-samtal kan ju inte ta så farligt lång tid, så vad gör man? Bah. Får se vad som händer.

Nu ska jag städa och sen ta bussen. Kanske vila lite innan jag åker också.

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0