Fega jävel

Bah! Hatar folk som envisas med att vara fett anonyma på nätet.
IP-ADRESS PEOPLE!!!

Det är ett par stycken som alltid besöker min bilddagbok exempelvis. Året de är födda och hemstad är på sin höjd vad man får veta om dem. Det är inte okej!
Ja, det är en bagatell. Men jag retar mig på det. Ska inte jag få veta vem de är, så har de inget att hämta hos mig heller.
Likaså folk som besöker en men som själv har "vänspärr", så bara vänner kan se.

Du kan du hålla dig till dina små vänner och undvika att besöka mig faktiskt.

Haha, lagom party första-inlägg-för-dagen.
Men äh.
It's my blogg and I whine if I want to.

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

HallåHallå! följer du julkalendern? ^^

2009-12-11 @ 22:13:46
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0