Don't get me started

Tänker inte berätta om dagen på folkis. Jag vägrar. Tänker förtränga det.

Nu är jag ganska säker på vad jag kan ge Carro i julklapp. Fast hon kommer få den ett tag efter jul. Hoppas hon kan leva med det.
På tal om det, så verkar det pågå ett tyst krig. Hoppas det är hjärnan som hittar på. Jag orkar inte bråka.
Vill inte heller iofs.

Tror jag ska beställa nya piercingsmycken. Listan består hittills mest av nya öronsmycken, någon tunnel/plugg med bling-bling och lite tunnlar och sådär i trä. Mycket fint.
Även en ny hästsko till näsan, den där tjocka (ringen alltså). Har tappat ena kulan, och det blir billigare att köpa ett helt nytt smycke än att gå till en studio och be de specialbeställa en enstaka jävla kula. Bah.

(Läste nyss namnet "Anders" någonstans. Av någon anledning så KAN jag bara inte uttala det korrekt längre, det blir alltid "Andååårrs". Antagligen bara C-J som fattar, men ändå!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0