Dan före dan före dopparedan

Stämmer det? Hm. Tror det.

Känner mig så jäkla stressad, har fet jävla ågnest över allt jag har att göra men inte kommer hinna typ.

  • Har några julklappar kvar att fixa (BRAAA JÅI!!!!!)
  • Måste städa
  • Måste fixa blankett till fk
  • Måste posta saker
Känns inte rikigt bra. Och här visas ett bra exempel på hur många av mina s.k vänner är; när de behöver något (som sprit exempelvis..), så antas det oftast direkt att jag ska fixa det. Likadant var det med nikotin innan folk blev 18. MEN, när jag behöver lite hjälp, lite sällskap, lite stöd, då kan INGEN! Då springer alla och gömmer sig! Undantag finnes ofc, men vissa är bara så jävla låga.

Och som grädde på moset har jag mens. Och mensvärk. Det gör så ont att jag gråter av och till. Och något verkar vara fysiskt fel. Det gör liksom.. Ont. Heh. Behöver kanske inte gå in för mycket på detaljer, men jag har fått använda binda 2 jävla dagar nu. Jag hatar binda. Känns så jävla äckligt och ofräscht.

Fy fan för att vara kvinna ibland!

Kommentarer
Postat av: Kinn

haha oops :P



God jul! ^^

2009-12-22 @ 14:17:17
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0