Dagens bravader

Åkte in till stan. Hittade såklart ingen klänning. Typ.
Jag hittade en, på shock. Skitsnygg, satt som ett smäck- kostade över 800 riksdaler!
Det kändes inte bra.

Den jag egentligen ville ha var för liten. Ofc.
Paniken steg och steg.

Allting var för litet. Fel färg. För kort. Osv.
Köpte t.o.m ett puder som är sepemörkt jämfört med min hy! Seriöst?!
Hoppas läppstiftsbajset jag köpte är bättre.
Merde!

MEN; jag har sett en brud pierca sig mellan brösten (sternum) samt muttan!
OCH!!!! Jag har ätit asiatisk buffé! Stekt ris med grönsaker är pretty awesome.

Sen har jag hittat en plånbok! Den är förvisso rosa (I mean, come on..), men den var billig. Eller, ja. 149. Så billig en plånka kan bli typ.
Har även köpt en såndär småtöntig velourjacka i svart, men mamma har sagt att de är bekväma, och det var utförsäljning, så jag tänkte why not. Köpte även en lång, långärmad tröja och en skjort-klänning-tunika. Får se om jag har den eller min "gamla" halterneck imorgon. Nyår och allt.

Carro och Jessica kommer vid två, och vi ska laga awesome käk och göra oss iordning och förfesta här. 3 pers, haha! Sjukt röjigt, mhm.
Men det blir nog fint. Och jag SKA få på Carro höga skor, jag SKA!

Men nu borde jag nog sova känner jag. Har ffs varit uppe sen kvart över sju! Det är inte mänskligt!

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0