Bah, humbug!

Nu har jag strax varit uppe en timme. Vet inte om det känns bra eller inte.
Har så sjukt mycket grejer att försöka hinna med idag, städa lägenheten och mitt rum, eventuellt klä en gran, försöka träffa folk och ge dessa deras julklappar och har lovat att hjälpa med att handla hem typ, mat, mjölk och sånt. Hoppas sjukt hårt på vän med bil idag.

Först och främst borde jag äta frukost känner jag. Blev helt plötsligt ashungrig. Borde även orka resa mig. Det var fett nära att jag sov i stolen inatt, var sjuuukt trött! Men det löste sig. Orkade ta mig till sängen och somna.
Det var nice.

Nä, hörrni, nu jävlar i hoppsan ska jag fixa frulle(bara för att Carro älskar det ordet)!
Sen ska jag minsjäl städa och annat JÄTTEROLIGT!!!

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0