21:56

Klockan är snart tio, och jag har fått både tandläkaren och shoppingrunda avklarad.
Dock blev det mest mamma som shoppade, jag hittade ingen jävla klänning. Det är skitsvårt! Hittade EN, men självklart ska h&ms storlekar vara fucked up, så ALLA svarta klänningar i storlek 44 var slut i hela jävla skåne!
Seriöst? Är det svårt att tillverka klänningar i normala storlekar? Herregud.

Hittade dock ett awesome halsband som jag har kikat en del på, och det var dessutom på rea! Blev happy. Det är en kungakrona! Höhö!
Hittar jag ingen klänning imorgon om Julia följer med, så lånar jag klänningen mamma köpte på indiska. Den är fett fin.
Och så ska jag ha mina hålla-in-magen-trosor, haha!

Fick även 2 (dyra...) foundations som jag beställt på eleven.se idag, men känner mig sjukt lurad. Den ena hette "alabaster" i nyans, och såg rosaaktig ut på sidan, men den ser BEIGE ut irl! Sjukt dålig stil, har så jävla svårt att hitta foundations för hy med rosa undertoner och inte gula, det är näst intill omöjligt. ALLA är ffs gula! Det blir inte fint på en hy som går åt det rosa hållet.
Bajs.

Den andra verkade dock nice. Får se vad jag gör med den första.

Ska fortsätta se på legally blonde nu. Och undvika att nalla av mina föräldrars godispåse.
Sockerberoende suger röv, if I may be so bold.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0