08:59

Klockan är strax nio och jag överväger olika sätt att ta mig ur situationen.
Jag ska till tandläkaren idag, och jag vill verkligen inte. Hatar det. De med deras jävla köttkrokar som de kör långt upp i tandköttet på en. Usch nej.

Fryser dessutom häcken av mig och är ashungrig. Men jag äter aldrig innan tandläkare. Det känns ungefär lika fräscht som att skita innan man går till gynekolog, haha!
På tal om det så måste jag boka tid hos gyn. Mina luuuv-pills är snart slut. Mina andra tabletter också.
Äh. Måste gå till alla jävla läkare som finns. Lovely!

Nu ska jag kolla mitt konto, plocka ihop allt jag ska ta med mig idag (ska möta M och lämna tillbaka hennes linne och bok, samt pengar. Däremot får jag inte "min" bok. Känns lagom roligt) och sedan försöka hitta en nyårsklänning som jag inte ser katastrofalt fet ut i.
Seriöst, klänningen jag fick i julklapp ser ut som om jag försökt gömma en griskulting under den varje gång jag tar den på mig, haha!
Men det löser sig.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0